איך ישראלים בוחרים רכב חדש?

1,433

הסיבות להחלפת רכב חדש משתנות ממקרה למקרה, ומעניין לעניין, לעומת זאת, דרך בחירת הרכב החדש נשארת קבועה יחסית.

כאשר הישראלי הממוצע בוחר מכונית חדשה הוא מסתכל על פרמטרים שונים, אך בסופו של דבר, ברבים מאוד מהמקרים הוא יעדיף לבצע את הקנייה בעסקת טרייד אין.

 

הישראלי הממוצע קונה מכונית חדשה ממגוון רחב של סיבות. כך למשל, הצטרפות ילד נוסף למשפחה עשויה להיות סיבה לרכישת מכונית גדולה יותר, ואילו קידום במקום העבודה עשוי להיות סיבה לרכישת מכונית חדישה ויקרה יותר. לעומת הסיבות לרכישה, שמשתנות ממקרה למקרה, הדרך לבחור את הרכב נותרת קבועה יחסית.

 

מה המטרה?

כאשר בוחרים רכב חדש יש מספר משתנים אותם יש לבחון ולבדוק. הדבר הראשון אותו הוא הגדרת המטרה בקניית המכונית החדשה. עליכם לחשוב מהי המטרה בקניית הרכב, ומהם השימושים המרכזיים שלו. לא דומה מכונית המיועדת לנסיעות קצרות לעבודה שנמצאת בקרבת מקום, למכונית שמיועדת לנסיעות ארוכות באופן יומיומי.

רכב מנהלים
רכב מנהלים

גודל המכונית

הדבר הבא עליו תחשבו הוא גודל המכונית. נסו לחשוב כמה אנשים יסעו במכונית באופן יומיומי ובסופי שבוע. בדרך כלל המכונית תתאים למספר בני המשפחה, אך אם אחד מבני המשפחה כבר לא גר בבית לא חייבים לקחת אותו בחשבון בגודל המכונית. כך למשל, אם בנכם נמצא כעת בצבא לא חייבים שיהיה לו מקום במכונית.

 

מספר הנוסעים אינו הגורם היחיד שמשפיע על בחירת גודל המכונית החדשה. עליכם לחשוב גם על המטען שתישא המכונית. אם אתם נוסעים לטיולים רבים וארוכים תהיו זקוקים למכונית בעלת תא מטען גדול יותר. לעומת זאת, אם אינכם נוהגים לשנע מטען רב תוכלו להסתפק ברכב קומפקטי יותר. אם הרכב צפוי לשמש לעבודה הכוללת מטען גדול וכבד או ציוד שעלול לגרום נזק לפנים הרכב יש להתייחס גם לזה בבחירה.

 

בטיחות

תאונות דרכים מתרחשות כל הזמן, ואתם לא יודעים אם ומתי זה יקרה לכם. הנסיעה בכביש לא תלויה רק בכם, וגם אם אתם נוהגים באופן זהיר ביותר, נהג אחר עלול לגרום לתאונה. גם אתם עלולים לטעות ולהביא לתאונה שכזו. אמנם אי אפשר להימנע לחלוטין מתאונה, אך ניתן ואף חשוב להקפיד על הבטיחות של המכונית על ידי בחירת מכונית שעומדת בתקני בטיחות.

רכב מרצדס
מרצדס מדורגת במקום הראשון במחינת בטיחות נוסעים

מה עושים עם הרכב הישן?

כאשר הישראלי הממוצע קונה רכב חדש הוא גם מתלבט מה לעשות עם הרכב הישן. יש כאלה שבוחרים למכור את המכונית הישנה בעצמם. הם תולים מודעה על חלון המכונית ומנסים לפרסם ככל יכולתם ברשתות חברתיות ואתרי אינטרנט שונים. ישראלים רבים פונים לשיטה פשוטה יותר ומבצעים טרייד אין על המכונית הישנה.

 

עסקת טרייד אין כוללת החלפה של המכונית הישנה במכונית חדשה. העסקה כולה נעשית מול החברה שמוכרת לכם את המכונית החדשה. בצורה הזו תוכלו לקנות מכונית חדשה בקלות, ובאותה הנשימה להיפטר גם מהמכונית הישנה.

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.

דילוג לתוכן