קניית רכבים מליסינג יתרונות וחסרונות

2,812

החלטתם שהגיע הזמן להחליף את המכונית, אבל אתם מתלבטים איפה כדאי לעשות את זה. בדקנו עבורכם מהם היתרונות והחסרונות של קנייה מחברת ליסינג.

 

כבר כמה שנים שאתם נוסעים על הסוברו אימפרזה שלכם. היא הייתה מכונית מצוינת כשקניתם אותה, אבל אחרי שתי תאונות, תקלת מנוע אחת והמון קילומטרים אתם מרגישים שהיא מתחילה לזייף. החלטתם שהגיע הזמן להחליף את המכונית, אבל אתם מתלבטים איך כדאי לעשות את זה. לא מתחשק לכם להסתבך עם מוכר פרטי, שעלול להיות הפהפך ולא ברור, ואתם רוצים ללכת למקום מסודר יותר. כעת אתם מתלבטים בין מגרש רכב, לחברת ליסינג.

 

מה זה ליסינג?

חברות ליסינג מספקות שירותי השכרה ארוכת טווח של מכוניות ליחידים ולארגונים. בדרך כלל מכונית נמצאת אצל הלקוח כ-3 שנים ואחר כך חברת הליסינג צריכה להעביר אותה הלאה. לעתים המכונית מועברת לחברת השכרה, אולם בפעמים אחרות המכונית נמכרת כמכונית יד שניה. קיימים יתרונות וחסרונות לקניית מכונית מליסינג, ואנחנו רוצים לספר לכם עליהם.

ליסינג ישראל

מחיר נמוך יותר

אחד הדברים החשובים בקניית מכונית הוא נושא המחיר. אתם רוצים מכונית חדישה ותקינה במחיר נמוך ככל האפשר. יתרון משמעותי ברכישת מכונית מליסינג הוא המחיר הנמוך יחסית לרכישה מאדם פרטי. מכוניות ליסינג נמכרות במחירים נמוכים יותר, מה שנותן לכסף שלכם כוח קנייה גדול יותר. על ידי קנייה מחברת ליסינג תוכלו לקנות מכוניות שנמצאות מחוץ להגדרת התקציב שלכם פשוט כי המחיר נמוך.

 

המכונית פחות שמורה

המחיר של מכונית ליסינג אולי נמוך יותר, אבל יש לזה סיבה. מכוניות ליסינג נחשבות שמורות פחות ממכוניות מאדם פרטי. בעל רכב פרטי בדרך כלל מטפח את האוטו, נזהר מנסיעה בדרכי עפר ושומר על הרכב מפגיעות. רכבים בליסינג לעומת זאת נחשבים לכאלה שלבעליהם לא ממש אכפת מהם. מכוניות ליסינג נמצאות אצל האדם הפרטי, אך מתוחזקות על ידי חברת הליסינג. האדם יודע שכאשר תתרחש תקלה הוא מבוטח על ידי החברה, ושבסופו של דבר הוא לא זה שיצטרך למכור את המכונית, לכן הוא ישגיח עליהם פחות.

רכב ליסינג

טיפולים קבועים ומוקפדים

אולי אנשים שיש להם מכונית ליסינג לא שומרים עליה כל כך, אבל החברה מחויבת לשמר את מצב הרכבים שלה. לכן, מכוניות ליסינג הן מכוניות שזוכות לטיפולים קבועים במוסך, וכל תקלה מקבלת טיפול פרטני במטרה להתגבר עליה. אולי מכוניות ליסינג יחטפו יותר מכות, אבל הן יזכו לטיפולים טובים יותר.

 

חיפוש מהיר וקניה נוחה

היתרון הגדול והמשמעותי ביותר של קנייה מחברת ליסינג הוא הנוחות של החיפוש והקנייה. לחברות הליסינג מגוון רחב מאוד של מכוניות ברמות מחיר מגוונות. מלבד מכוניות שהיו בליסינג, יש לחברות הללו גם רכבים פרטיים שהגיעו אליהן בעסקאות טרייד אין.

כשאדם בוחר לרכוש רכבים מליסינג הוא לא שורף זמן על חיפושים מיותרים. במקום לנסוע ממוכר למוכר ולבזבז המון זמן בלוחות יד שנייה באינטרנט, הוא פשוט ייסע למגרש הרכב של חברת הליסינג, שם הוא ימצא מגוון עצום של מכוניות.



אפשרויות מימון מגוונות

לרבים מהאנשים שניגשים לקנות מכונית אין את הסכום הדרוש לכך באותו רגע. הם בונים על הלוואות, או על מכירת הרכב הישן. כאשר קונים מאדם פרטי יש לדאוג להלוואה מראש, או למכור את המכונית הישנה עוד לפני השלמת הקנייה החדשה.

לעומת זאת, בקנייה מחברת ליסינג ניתן לקבל מימון במקום. מדובר בחברות גדולות ומסודרות שיכולות לספק שירותי מימון בתנאים שונים, כך שתוכלו לבצע את הקנייה בקלות. אם תכננתם להיפטר מהרכב הקודם, תוכלו לבצע עסקת טרייד אין, כך המימון יגיע מיד, ולא תצטרכו לשבור את הראש כדי למכור את המכונית הישנה.

 

לשים לב שלא עובדים עליכם

אחד הקשיים הגדולים בקניית רכב חדש התחושה העמומה שעובדים עליכם. התחושה הזו נובעת מכך שרוב האנשים לא באמת מבינים במכוניות. כאשר מדובר בקנייה ממוכר פרטי, כל עוד לא מדובר באדם שמבין בתחום הרכב, אתם והמוכר שותפים לתחושת חוסר האונים. לעומת זאת, מול חברת ליסינג אתם אלה שנמצאים חסרי ידע, ואילו החברה יודעת ומבינה במכוניות. לכן, כשקונים מכונית מליסינג יש לשים לב ולבדוק את הרכב היטב כדי שלא תגלו שמכרו לכם חתול בשק. אל תתביישו לקחת את הרכב לבדיקה, גם אם אומרים לכם שזה הרכב הכי טוב בעולם.

 

אחריות

אולי קנייה מאדם פרטי יכולה להיות אמינה יותר, אבל אדם פרטי לא יתן לכם אחריות. לעומת זאת, בקניית מכונית מליסינג תוכלו לקבל אחריות על המנוע והגיר לתקופה מסוימת, מה שיספק לכם שקט נפשי בסגירת העסקה.

אתם עומדים לפני קניית מכונית, ובסופו של דבר אתם רוצים לעשות את זה בצורה הטובה ביותר. שקללו את היתרונות והחסרונות של קנייה מליסינג, וחישבו מה חשוב לכם יותר. אם חיפוש המכונית מהווה מטרד עבורכם יתכן שקניה מליסינג היא האפשרות הטובה עבורכם, אולם אם לכתת רגליים ולדבר עם מוכרים פרטיים לא מפחיד אתכם יכול להיות שזה עדיף.

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.

דילוג לתוכן