בדקנו: מיצובישי (Mitsubishi) אטראז' מחיר מול תמורה

2,811

אחד השיקולים החשובים בבחירת מכונית חדשה הוא המחיר מול התמורה, ומיצובישי (Mitsubishi) אטרז' היא דוגמה למכונית שמספקת תמורה מצוינת למחיר.

 

כל החיים אנחנו עושים השוואות. אנחנו משווים את הגינה שלנו לגינה של השכנים, משווים את המשכורת שלנו מול חברים ומשווים את הגובה של הילדים. בין אם נאהב את זה ובין אם לאו, השוואות הן חלק מהותי מהחיים. יש מקומות שהשוואות הן אפשרות, אבל יש מקומות בהן השוואות הן הכרח, אחת הדוגמאות הבולטות למצב בו נצטרך להשוות היא קניית מכונית.

לקניית רכב קודם תהליך ארוך של למידת היתרונות של המכונית והבנת החסרונות שלה, והשוואה בין המחיר לבין התמורה.
ב  Mitsubishi attrageההשוואה הזו ממש מתבקשת ומציגה תוצאות שיפתיעו אתכם לטובה.

 

על חשיבות המחיר

בקניית רכב יש המון דברים שנרצה לבדוק, אולם הדבר הראשון שנרצה לדעת הוא המחיר. למה? כי בסופו של דבר התקציב שלנו מוגבל. זה נחמד לשמוע על כל היתרונות שיש לאאודי A1 החדשה, אבל אם התקציב שלכם לא מספיק זה יהיה פשוט בזבוז זמן. שיקולי תקציב הם עניין חשוב בקניית מכונית, ולכל אחד יש תקציב שהוא מוכן להשקיע. את עלות המכונית נשווה לתמורה שהיא מציעה וכך נדע האם לקנות אותה.אטרז 2018

כשמדברים על תמורה, מתכוונים לכל הדברים שהרכב נותן, ובעיקר ליתרונות הבולטים שלו. יש דברים חשובים יותר ויש חשובים פחות, ואנחנו רוצים לדעת את כל הדברים החשובים.

Mitsubishi attrage' היא דוגמה נהדרת לרכב בו שיקולי מחיר ותמורה הם עניין מרכזי מאוד. מדובר במכונית תת משפחתית, קטגוריה בה ניתן למצוא מכוניות יקרות יותר ויקרות פחות שיתאימו בול לצרכים שלכם. המחיר של האטרז' נמוך ביחס למכוניות אחרות בקטגוריה, וכאשר מחשבנים את היתרונות, החסרונות והמחיר שלה מבינים שמדובר בעסק משתלם. כדי שתבינו טוב יותר על מה אנחנו מדברים נחשוף בפניכם את הנתונים והמידע.

 

נעים להכיר, מיצובישי אטרז'

מיצובישי אטרז' היא גרסת הסדאן לספייס סטאר. היא הגיעה לישראל בשנת 2013, ומכוונת לפלח השוק של מכוניות משפחתיות קטנות. היא מציגה מידות צנועות משל מתחרותיה, וגם קלה מהן (שוקלת פחות מטון). המשקל הקליל שלה איפשר למיצובישי להסתפק במנוע 1.2 ליטר ובעל 80 כ"ס. השילוב של המנוע והמשקל הנמוך מאפשרים צריכת דלק חסכונית של 20 ק"מ לליטר על פי הגדרות היצרן, ו-16 ק"מ לליטר בפועל.

ביצועי המנוע של האטרז' סבירים. היא מאיצה מ-0 למאה קמ"ש ב-13 שניות, והמנוע שלה לא רועש כל כך. בנסיעה עירונית נוחות הנסיעה טובה, וכאשר נוסעים מחוץ לעיר רעשי הדרך ורעשי המנוע נשמעים יותר. המתלים רכים, וכל עוד הכביש נוח לנסיעה הנהיגה נוחה. כאשר הכביש גלי או משובש מרגישים הנוסעים והנהג את מהמורות הדרך.

אם כן, ביצועי המנוע וחווית הנסיעה אמנם לא מספקים חוויה יוצאת דופן, אולם הם בהחלט מספיקים עבור מי שרוצה לנייד את משפחתו ממקום למקום, או לנסוע לעבודה בכיף.

 

עיצוב

העיצוב של האטרז' לא מרשים בכלל. היא נראית פשוטה וזולה, אך לא מזעזע או רע. היא פשוט עוד מכונית על הכביש, אחת מבין רבות אחרות. אם עיצוב המכונית חשוב לכם תוכלו להשקיע במכונית מעוצבת יותר, אולם אם אתם מתעניינים בשיקולי עלות ותמורה כנראה שאתם מוכנים להתפשר על מכונית פשוטה ולא מעוצבת.



תא נוסעים ומטען

בעוד שהעיצוב אינו חשוב כל כך, השאלה עד כמה תא הנוסעים מרווח דווקא חשובה. רוב המכוניות מציעות לנהג ולנוסע שלצידו מושבים נוחים, אולם ברבות מהמכוניות הקטנות המושב האחורי צפוף ולא נוח. באטרז' הבעיה הזו לא קיימת. מושב הנוסעים מרווח יחסית לגודלה והודות לאורך שלה, יש גם מספיק מקום לרגליים.

תא הנוסעים גם מאובזר בצורה טובה. בדגם הבסיסי תמצאו חלונות חשמליים, ומערכת שמע בסיסית – מספיק בהחלט עבור מי שמחפש מכונית במחיר טוב. אם אתם רוצים לשדרג, תוכלו לבחור בגרסה היקרה יותר שכוללת מערכת מולטימדיה עם GPS מובנה, דיבורית בלוטוס, מצלמת רוורס, בקרת אקלים, פנסי ערפל והנעה ללא מפתח.

תא הנוסעים מעוצב בפשטות, איכות החומרים אינה טובה כל כך וכוללת הרבה פלסטיק אבל עיצוב זה לא מה שמעניין אותנו. תא המטען בגודל 450 ליטר, מרווח ומתאים לאחסון חפצים של משפחה קטנה.

התנהגות בכביש

העיצוב לא קריטי, אבל ההתנהגות בכביש חשובה, ובמיוחד הבטיחות. המכונית נוסעת היטב, ההגה מגיב מצוין, וכל עוד הכביש נוח המכונית לא גורמת להרגשה כלשהי. כאשר הכביש משובש מרגישים חוסר נוחות, אך זה לא מעיב על תחושת הביטחון והשליטה של הנהג.

 

תמורה מול מחיר

הגענו לרגע לשמו התכנסנו – שאלת התמורה מול המחיר. אין עוררין על כך שהאטרז' זולה ממרבית מתחרותיה, וברוב המקרים מציעה גם אבזור כולל יותר. כאשר משווים את הנתונים שלה אל מול המחיר מתקבלת תמונה שלא משאירה מקום לספק – מדובר במכונית מצוינת במחיר משתלם.

חשוב להבין שהחסרונות של האטרז' הם מותרות. עיצוב, חווית נהיגה יוצאת דופן או ביצועי מנוע מרגשים הם לא חובה במכונית. האטרז' מבצעת את המוטל עליה בצורה טובה, וגם מספקת ישיבה מרווחת ואחסון מספק, וזה מצוין.

על ידי השוואת המחיר של האטרז' לשתיים מהמתחרות המרכזיות שלה נבין טוב יותר את המחיר המשתלם. בעוד אטרז' נמכרת בערך ב-94 אלף ש"ח, השתיים האחרות נמכרות בכ-10,000 ש"ח יותר, סכום לא מבוטל בכלל.

כשאתם מחפשים מכונית חדשה חשוב שתתרכזו במה שחשוב באמת. אל תתפתו לדברים מיותרים ונסו לחשוב על מה שהכי חשוב – נסיעה, מרווח, בטיחות ומחיר. שיקולי עלות ותמורה הם עניין מרכזי בבחירת מכונית, ומיצובישי אטרז' היא משפחתית קטנה שמציעה מחיר משתלם ואבזור נרחב, במיוחד בשבילכם.

 

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.

דילוג לתוכן