ספורטאז' – כל מה שצריך לדעת על הג'יפ הפופולארי של קיה

1,757

קיה ספורטאז, הג'יפ היוקרתי והפופולרי של קיה הוא אחד הרכבים המבוקשים בישראל ולא לחינם.

בזכות העיצוב החדשני, הכולל בין היתר גג נפתח למעט בדגמים מעטים, וכן הביצועים יוצאי הדופן, קיה ספורטאז' נחשב מזה שנים כבר לאחד מרכבי הפנאי שטח הטובים והמרשימים בישראל. קיה ספורטאז', מלבד היותו מעוצב באופן אסתטי במיוחד, נחשב גם לרכב חדשני וכולל בין היתר מסך מגע נוח לתפעול וגם מערכת מולטימדיה חדשנית אשר תורמת להפיכתו של קיה ספורטאז' לרכב המספק נוחות, ביצועים והנאה – הכל תחת קורת גג אחת. 

קיה ספורטאז', שניתן להשיג במגוון מחירים, הן כרכב יד ראשונה, הן כרכב יד שנייה והן באמצעות טרייד אין הוא גם רכב המצטיין במבחני בטיחות שונים. קיה ספורטאז' מצויד במערכת בלימת חירום אוטונומית, ב-6 כריות אוויר ואף במערכת חדשנית המאפשרת לעמעם אור גבוה המגיע מלפנים. כל אלו מסבירים גם מדוע בין אם נקנה כרכב יד ראשונה או באמצעות יד שנייה, קיה ספורטאז' הוא הבחירה של משפחות רבות המעוניינות בשמירה מקסימלית על בטיחותן ברכב. 

למרות שמדובר ברכב פנאי שטח יוקרתי ומתקדם במיוחד, קנייה של קיה ספורטאז', גם באמצעות יד ראשונה אינה הוצאה משמעותית, בייחוד בהשוואה לרכבים אחרים בעלי רמת בטיחות, טכנולוגיה וגימור דומה. לפי מחיר המחירון, מחיריה של קיה ספורטאז' יד ראשונה יגיעו עד למחיר מקסימלי של כ-170,000 ש"ח, וזאת כאמור עובר קיה ספורטאז' יד ראשונה. כמובן שגם כרכב יד שנייה קיה ספורטאז' נחשבת לאפשרות מצוינת בשוק הרכבים יד שנייה, וזאת בזכות העובדה שרכביה של חברת קיה זוכים לחיי מדף יוצאי דופן ולבלאי נמוך במיוחד.

אפשרות נוספת, במידה ואתם לא מעוניינים לקנות קיה ספורטאז' יד ראשונה או יד שנייה, היא לבצע טרייד אין. טרייד אין על קיה ספורטאז' היא עסקה שיכולה להיות אלטרנטיבה מצוינת לקניית קיה ספורטאז' יד ראשונה או יד שנייה. העקרון של טרייד אין פשוט – אתם מחזירים את המכונית הקודמת ומקבלים קיה ספורטאז' חדשה בהתאם להפרש. כך, באמצעות עסקה של טרייד אין ניתן לקבל בעצם קיה ספורטאז' חדשה, שיצאה עכשיו מהניילונים, וזאת באמצעות עסקת מימון פשוטה ומשתלמת. כך, טרייד אין הופכת את הקנייה של קיה ספורטאז' יד ראשונה למשל לעסקה נוחה במיוחד, ובעצם מאפשרת במחיר אולי של יד שנייה לקבל קיה ספורטאז' יד ראשונה, אחרי שהחלטתם שהרכב הקודם שלכם כבר לא מתאים לכם ואתם מעוניינים להחליפו במסגרת עסקת טרייד אין הנעשית כמובן במקומות המורשים לכך אצל היבואן הרשמי.

לסיכום, לא לחינם קיה ספורטאז' היא רכב כל כך פופולרי בישראל. בין אם מדובר בקניית קיה ספורטאז' כרכב יד ראשונה במחיר יחסית אטרקטיבי, או לחלופין יד שנייה בזכות העמידות הגבוהה של קיה ספורטאז' ואפילו במסגרת טרייד אין משתלם במיוחד.

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.

דילוג לתוכן