יודנאי אקסנט שאלות נפוצות

1,192

יונדאי אקסנט הוא אחד מהרכבים המשפחתיים הפופולריים בישראל. אין זה מפתיע שכן שנה אחרי שנה יונדאי זוכה להיכלל על אחד ממותגי הרכב הטובים בעולם והפופולריים ביותר בישראל.

במקרה של יונדאי אקסנט מדובר ברכב משפחתי מפנק מאוד, עם רמת אבזור גבוהה במיוחד וביצועים משובחים. אבל מלבד זאת מה לגבי הפרטים היותר יבשים? יש כמה פרטים שכדאי לדעת לפני הקנייה של רכב כזה, כמו למשל כמה עולה גיר ליונדאי אקסנט, איזה מצבר מתאים ליונדאי אקסנט, כמה עולה יונדאי אקסנט, איזה מצבר מתאים ליונדאי אקסנט ועוד ועוד.

כמה עולה יונדאי אקסנט

כמובן שיכולות להיות מספר תשובות לשאלה זו שכן שהמחיר כמובן תלוי בשנת הייצור וכן האם מדובר ביד ראשונה או ברכב יד שנייה. אבל בהנחה שמדובר ביונדאי אקסנט חדשה, כלומר החל משנת 2019 ושמדובר ברכב יד ראשונה אז מחיר המחירון עומד על כ-118 אלף שקלים. כמובן שאין מדובר במחיר מבוטל אבל התמורה המתקבלת עבור הכסף שווה לטעם רבים את המחיר. לכן תהיו חשדניים גם אם מציעים לכם מחירים שהם משמעותית גבוהים או נמוכים ביחס למחיר זה. 

איזה מצבר מתאים ליונדאי אקסנט

אין ספק שאחד הדברים הנוחים ביותר שאפשר לבצע הוא ללכת למוסך ולתת להם לדאוג להכל. מי צריך להיות מוטרד ממצברים, חלקי חילוף, אגזוזים ועוד מילים גסות כאלו. הרי אין כמו להתרווח ברכב, לנסוע בנוחות וליהנות מהנסיעה בידיעה שהכל עובד חלק. אבל אין מה לעשות, ידע הוא כוח ובתחום הרכב האמירה הזו לא שונה מאשר בכל תחום אחר. לכן למשל חשוב להבין איזה מצבר מתאים ליונדאי אקסנט כדי שאם תגיעו למוסך תוכלו לדרוש את מה שמגיע לכם ואף אחד לא יוכל לעבוד עליכם. ככלל, התשובה לשאלה הזו תלויה בשנה כמובן, כמו תשובות לשאלות רבות בתחום הרכב אבל למשל עבור יונדאי אקסנט חדשה, כלומר משנת 2019, ישנם מספר מצברים מתאימים – 1305, ESP 1701 וגם מצבר SR 1701 שאת כולם ניתן למצוא בחנויות מתמחות כמו למשל שנפ.

כמה עולה גיר ליונדאי אקסנט

כמו כל מוצר, גם רכב יכול להתבלות וחשוב לשמור על תקינות כל החלקים. אבל לפעמים קורה שגם אם ניסינו את המיטב שלנו אחד החלקים נשחק לחלוטין וכבר צריך להחליף אותו. גם במצב כזה חשוב לדעת מה העלויות של החלקים השונים, ובמיוחד כאשר מדובר בחלק חשוב מאוד כמו גיר. חשוב לדעת שבגלל החשיבות של הגיר, בכל רכב, החלפת גיר אינה עסק זול. כמובן שאין להזניח זאת מכיוון שמדובר באחד מהחלקים הכי חשובים ברכב אבל ככלל, אם כבר הגעתם למצב בו אתם צריכים להחליף גיר ברוב המקרים תיאלצו לשלם למעלה מ-4,000 שקלים. כמובן שניתן לשלם פחות אבל חשוב לדעת שמחיר נמוך משמעותית מעורר חשד.

לקבל פרטים נוספים היכנסו לאתר יונדאי.

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.

דילוג לתוכן