המדריך המושלם לבחירת רכב משפחתי

1,490

חסכונית, בטיחותית וגדולה מספיק להכיל את כולם. איך מאזנים בין כל הדרישות ממכונית משפחתית ואילו דגמים כדאי לבחון? כל מה שכדאי לדעת לפני שפונים אל לוחות הרכב

לכל תקופת חיים מתאים רכב שונה, וההתאמה הזו מגיעה יחד עם רשימת דרישות שרק הולכת ומתארכת. אם גם אתם התחלתם לחפש רכב משפחתי, ייתכן שכבר הבנתם שמדובר במטלה מאתגרת. בעיקר, בגלל שנוסף למדדי הנוחות וההעדפה האישית, חשוב לנו לשים בראש ובראשונה דגש על בטיחות. אנחנו מחפשים מכונית חסכונית, מרווחת ונעימה, שתספק את החוויה הבטוחה ביותר לכל המשפחה. אבל איך עושים את זה נכון, פשוט ופרקטי? אלה השיקולים שחשוב לקחת בחשבון:

רכב משפחתי
המדריך המושלם לרכב משפחתי
  • מקום המגורים – רכב משפחתי גדול הוא יתרון מבחינות רבות, אבל חשוב גם לקחת בחשבון את האזור בו אותם גרים ואת הסביבה אליה אתם מגיעים מדי יום. אם יש לכם חנייה פרטית בבית ובתחנות העצירה העיקריות שלכם, רכב משפחתי גדול הוא פתרון מנצח. אבל אם אתם חונים ברחוב או צריכים לחפש חנייה מדי יום, אולי תרצו לחפש רכב שיצליח גם להתמודד עם חניות צרות. 
  • גדולה מבחוץ, מרווחת מבפנים – בניגוד למה שניתן אולי להניח ממבט ראשון, מכונית גדולה ומאסיבית היא לא תמיד מרווחת מבפנים. ודאו שהילדים ומושבי הבטיחות שלהם משתלבים היטב במושבי הנוסעים, כדי לא להעביר את הנסיעות במריבות ובאי נוחות. האם שלושה נוסעים יוכלו לשבת במושב האחורי של הרכב בהנאה, בלי להצטופף ולריב ביניהם על המקום הנוח ביותר? דוגמה מצוין לרכב מרווח היא סקודה סופרב, שמגיעה עם תא נוסעים גדול ומאובזר שקוצר אינספור מחמאות.
  • תא המטען – קניות, תיקי בית ספר, ציוד לחוגים וצעצועים, רכב משפחתי צריך להתאים לא רק למשפחה עצמה אלא גם לציוד הרב שמגיע יחד איתה. אל תוותרו על בחינה מדוקדקת של תא המטען, כדי להיות בטוחים שיש מקום לכל מה שנחוץ לכם.
  • חסכון בדלק – ריבוי נסיעות מביאות עמו ריבוי הוצאות. חפשו אחר מכונית שנחשבת חסכונית בדלק, כדי לא להיות מופתעים לרעה מכמות הפעמים שאתם צריכים לעבור בתחנה.
  • בטיחותית – כמו שכבר ציינו, מדובר בשיקול שמנחה כל הורה שמחפש רכב משפחתי. במקרה הזה אין מקום להנחות או לפשרות. יונדאי אקסנט למשל, היא משפחתית פופולארית מכמה סיבות. אחת מהן היא העובדה שרכבי יונדאי אקסנט מגיעים עם שלדה מחוזקת, כוללים מובילאיי ומנגנון עיגון מושב ילדים, ובנוסף הם גם מרווחים מספיק מבפנים כדי לאפשר לכולם לשבת בנוחות (ובאופן בטוח).  
  • אבזור – כאן מדובר לרוב בהעדפה אישית, אם כי לעתים גם בדרך לעזור לילדים להעביר את הזמן. החל ממערכת מולטימדיה וחיבורי בלוטות', דרך מסכי המגע ועד למצלמת הרוורס שיכולה לעזור לכם לחנות בנוחות גם במצבים של נוסעים קטנים שממש לחוצים להגיע אל היעד. 

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.

דילוג לתוכן