מבחן השוואתי: סיאט ארונה מול סובארו XV החדשה

1,637

זמן איכות משפחתי מתחיל עם רכב פנאי-שטח מנצח. החלטנו לשים דגש על שתי בחירות מובילות, כדי לעזור גם לכם להגיע אל היעד ברכב שעונה על כל הדרישות של בני הבית

יונדאי אקסנט או מיצובישי אאוטלנדר? סובארו או סיאט? לכל אחד העדפה לרכב אחר וכמובן גם שיקולי תקציב וצרכים אישיים. אבל אם גם אתם מחפשים רכב למשפחה, כנראה שכבר יצא לכם לעצור בקטגוריה של רכבי פנאי-שטח. ה-SUV הפכו לבחירה של יותר ויותר משפחות, בזכות השילוב בין יתרונות ומראה אופייניים של רכב שטח, לבין הבטיחות והנוחות שחשובים ברכבים משפחתיים. כך שאם אתם מעבירים את השבוע בתוך העיר אבל רוצים גם לצאת לטייל מדי פעם – כנראה שמדובר בבחירה שתענה על הצרכים שלכם. 

מכיוון שרכישת רכב היא תמיד החלטה משמעותית, החלטנו להשוות בין שניים מהרכבים שכולם מדברים עליהם – סובארו XV החדשה וסיאט ארונה. בין אם אתם מחפשים רכבי יוקרה חדשים או מתעניינים בלוחות של רכבי יד 2, מדובר בשני כיוונים שכדאי לכם לקחת בחשבון.

סיאט ארונה מול סובארו XV החדשה
רוצים לדעת מה שווה לקנות? בואו לקרוא

סיאט ארונה

סיאט ארונה אמנם נראית קטנה, אבל בפועל מדובר בפתרון מרווח שמתאים גם למשפחות, בדמות ג'יפון שכולל תא מטען גדול ו-5 מקומות ישיבה. זוהי SUV 5 דלתות ששמה דגש רב על בטיחות בזכות מערכת בטיחות מתקדמת, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לניטור שטחים מתים (ברמת הגימור FR), בלימה אוטומטית בעת חירום ו-6 כריות אוויר. 

עם מנוע טורבו בנפח ליטר ו-115 כ"ס, סיאט ארונה היא רכב בעל צריכת דלק נמוכה שמצליח להפגין ביצועים מצוינים גם בסביבה עירונית וגם בתנאי שטח. וכל זה, בלי לשכוח את היתרונות שמשדרגים כל חוויית הנהיגה – מסך מולטימדיה, כניסה ללא צורך במפתח וחיבור נוח וזמין למכשירים ניידים. 

בישראל: שילוב בין מחיר אטרקטיבי לביצועים לא רעים בכלל, הפכו את סיאט ארונה לרכב פופולארי.

סובארו XV החדשה

כאן אמנם לא מדובר בתוצאת חיפוש של רכב יד 2, אבל רבים מהנהגים כבר שמו עליו עין. סובארו XV קוסטרק המחודש ל-2021, יגיע אלינו בשנה הקרובה ויכלול כל מה שאוהבי סובארו הכירו בדגמים קודמים, נוסף לכמה שדרוגים ברמת העיצוב. הדגם המחודש כולל תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע 4 צילינדרים בנפח של 2.5 ליטר, שיפור לעומת ה-2 ליטר שהכרנו עד כה. 

סובארו XV הוא רכב ששם דגש רב על ביטחון, מעניק שדה ראייה מושלם ומותאם גם לדרכים מאתגרות באמצעות מערכת ההנעה AWD (שתורמת לאחיזה טובה יותר על הכביש) ומערכת X-MODE שכוללת גם מצבי שלג ובוץ. ואם זה לא מספיק, מערכות הבטיחות המתקדמות של סובארו XV אפילו זיכו את הרכב בפרס הבטיחות של HIS האמריקאי לבטיחות בדרכים. 

בישראל: רכב פנאי שעושה את העבודה, ומשתלב מצוין בלו"ז משפחתי.

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.

דילוג לתוכן