סקירת רכב – מאזדה CX5

1,865

אחת מקטגורית האהובות על הישראלים היא הג'יפונים. בחירה בג'יפון מאפשרת לך להיות בלי ולהרגיש עם- זה לא ממש ג'יפ, אבל גם לא מכונית רגילה.

בתוך קטגורית הג'יפונים עולה רכב אחד מעל כולם. מאזדה cx5 כוללת יתרונות רבים, כמו נוחות, ליטוש וחיסכון בדלק, לכן לא מפתיע שהיא מובילה את המכירות בקטגורית הג'יפונים.

 

כאשר קוראים סקירה של רכב בדרך כלל נתקלים קודם כל בהתרשמות הסוקר מהעיצוב והנראות של הרכב. גם אתם, בפגישה ראשונה עם המועמד להיות רכבכם הבא פוגשים קודם כל בעיצוב שלו. אז אמנם העיצוב של המכונית חשוב, אבל הפרמטרים האחרים חשובים הרבה יותר. חשוב להידרש לנושא העיצוב רק מאוחר יותר, וראשית לבחון את הנושאים החשובים באמת למכונית העתידית שלכם.

Mazda_CX-5
פשוט מושלמת

ביצועי המנוע

ראשית נסתכל על ביצועי המנוע. כדי לנסוע הרכב צורך דלק, ורכב חסכוני בדלק עשוי לחסוך לכם סכומי כסף גדולים מאוד. מאזדה cx5 היא המאזדה הראשונה בישראל שצוידה בטכנולוגית skyactive. הטכנולוגיה הזו מבוססת על מניעת המנוע מלעלות לטורים גבוהים, כך הוא שורף כמות דלק קטנה יותר. מצד שני, ההישארות ברמת טורים נמוכים גורמת לכך שהמנוע מתקשה למצות את יכולותיו הגבוהות.

 

אבזור ונוחות

הדבר הבא אותו נבחן הוא האבזור והנוחות. מרחב הפנים של המאזדה גדול יחסית, והוא מספק מקום רב לנוסעים ולמטען. המכונית כוללת גם פונקציות שונות שינעימו על נוסעי הרכב את הנסיעה. הפעלה קולית של מערכת השמע תאפשר לכם שליטה קלה בהפעלת מוזיקה תוך כדי נהיגה, ובקרת אקלים מפוצלת תאפשר להתאים את האקלים לנוסעי הרכב.

זהירות שלא לשכוח את המפתחות בפנים

אנחנו רגילים למכוניות המונעות בעזרת מפתח, אך המאזדה הזו מונעת בלחיצת כפתור. רק היזהרו שלא לשכוח את המפתח במכונית בסיום הנסיעה. פונקציות נוספות שישמחו אתכם הן קיפול מראות בהנעה חשמלית וחישוקי מגנזיום.

 

תמורה משתלמת למחיר

סקירות מקצועיות שונות מראות כי מאזדה cx5 מהווה תמורה משתלמת בהחלט למחיר. אחרי שהבנתם שזו המכונית הבאה שלכם, נשאר לכם להתלבט בין הגרסה הזולה שכוללת הנעה של 4X2, לבין גרסת ה-4X4 היקרה והעוצמתית יותר שמכניסה עצמה גם לקטגורית רכבי השטח המשפחתיים.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

דילוג לתוכן