טסים לחו"ל? אל תשכחו לבצע השוואת מחירים להשכרת רכב בחו"ל

1,295

אחרי הזמנת כרטיס הטיסה ובית המלון, הגיע הזמן לשכור את הרכב שלכם. מה צריך לזכור לפני שסוגרים עסקה ולמה חשוב כל כך להשוות מחירים?

השכרת רכב בחו"ל היא פעולה שרבים מאיתנו עושים בכל פעם שאנחנו טסים לחופשה. מדובר ביתרון עבור מי שרוצה לעבור בין ערים, לצאת מהעיר בה הוא נופש או אפילו לחצות מדינות באירופה או בארצות הברית, וכיום כבר נדמה שמדובר בפעולה פשוטה במיוחד. עם זאת, רגע לפני שאתם מקבלים החלטה, כדאי לעצור ולבחון כמה אפשרויות. 

כשמדובר על השכרת רכבים בחו"ל ישנם לא מעט דברים שחשוב לזכור, הן באשר לרכב הנבחר והן מבחינת מחיר, ומומלץ לעשות "שיעורי בית" גם אם נדמה לעתים שאין הבדל בין החברות השונות. אז איך בוחרים נכון ואפילו חוסכים בדרך? הכנו עבורכם כמה טיפים. 

הזמינו מראש 

בשעה שחלק מהנהגים גמישים יחסית באשר לרכב שהם ינהגו עליו בחו"ל, לאחרים חשוב מאוד להיסגר על קטגוריה מסוימת. השכרת רכב בחו"ל יכולה להפוך להרפתקה לא נעימה אם יתברר לכם בעת הנחיתה שסוג הרכב שרציתם לא קיים כרגע בחברה, כך שאם הדבר משמעותי עבורכם הזמינו את הרכב מראש. תוכלו לעשות זאת גם מספר חודשים טרם הנסיעה, מה שיאפשר לכם להיות רגועים וגם יחסוך לכם כסף.

למי חשוב עוד יותר להזמין מראש? למי שמחפשים רכב אוטומטי, מאחר שבמדינות רבות רכבים עם הילוכים ידניים נמצאים בשימוש רב, ולמחפשים השכרת רכבי יוקרה בחו"ל או רכבים מיוחדים. במילים אחרות, ככל שהקטגוריה שלכם מצומצמת יותר, חשוב להימנע מדחיית הנושא. 

כשאתם משווים מחירים, אל תסתכלו רק על השורה התחתונה

כאשר מדברים על השכרת רכב בחו"ל השוואת מחירים היא הכרחית, אבל חשוב לבצע אותה באופן המתאים. העלויות המשמעותיות הקשורות לרכב שכור עלולות לצוץ ברגע הכי לא צפוי שיש (כמו למשל מעורבות בתאונה חלילה), כך שבמקביל לשורת המחיר חשוב שתחפשו תשובות גם לגבי שאלות נוספות. אם נדמה לכם שהצעה מסוימת אטרקטיבית במיוחד, בדקו היטב מה היא כוללת. אלה כמה מבין הסוגיות העיקריות שתצטרכו לבחון:

  • האם כמות הקילומטרים שניתן לנסוע מוגבלת?
  • אילו ביטוחים נכללים בהצעה? מה קורה במקרה שהרכב מעורב בתאונה, נשרט או נגנב? 
  • מה קורה אם הרכב עולה על כביש אגרה? 
  • האם נהג נוסף יכול לעלות על ההגה? 
  • מה קורה אם אתם מעוניינים לעבור ממדינה אחת למדינה אחרת? 
  • מה קורה אם סוג הרכב שביקשתם לא זמין בפועל כאשר אתם נוחתים?
  • היכן צריך להחזיר את הרכב שאספתם? האם ישנה מגבלה בנושאים הללו?
  • מהן שעות הפעילות של הסוכנות? מה קורה אם צריכים להחזיר את הרכב בשעה שהסוכנות סגורה?

קיימות דרכים רבות להזמנת רכב שכור בחו"ל, החל מחברות השכרה המתמחות בנושא, דרך אתרים עצמאיים ועד לסוכנים. היכנסו לאתרים של כל חברה כדי לקבל פרטים נוספים.
במקרה של אלבר השכרת רכב בחו"ל דרך האתר תעניק לכם 10% הנחה נוספת.
באתר של אוויס השכרת רכב בחו"ל באופן מקוון תעניק לכם 12% הנחה, כאשר בעלי כרטיסי אשראי מחברות מסוימות יוכלו לזכות בהנחה בלעדית.
גם באתר של שלמה סיקסט השכרה בחו"ל תגיע עם תנאים מיוחדים, כך שאם הבחירה שלכם היא sixt השכרת רכב בחו"ל יכולה להיות זולה ממה שציפיתם.

עם זאת, אל תשכחו שתוכלו לשכור רכב גם באתרים נוספים. הזמנתם מלון אונליין? באתר בוקינג השכרת רכב בחו"ל תוצע לכם בחלק מתהליך הזמנת החדר. היערכו מראש ותוכלו ליהנות יותר!

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.

דילוג לתוכן