אלו רכבי הספורט הנמכרים ביותר לשנת 2020

2,007

מחפשים רכב ספורט מומלץ? אספנו עבורכם את המידע המלא אודות רכבי ספורט פופולאריים שתרצו להכיר מקרוב

מדי שנה מתפרסם מידע אודות הרכבים הפופולאריים והנמכרים ביותר בארץ, שמתבסס על הנתונים של אגף הרישוי. מדובר באפשרות לצפות בפילוח עם המידע המלא לכל דגם, בהתאם לקטגוריות שונות. החל ממשפחתיות ועד רכבי ספורט. כך שמי שמחפש רכב ספורט מומלץ, מסחרית או רכב פנאי, יידע פחות או יותר מה הוא צפוי לפגוש על הכביש ומה ישראלים אחרים אוהבים.

הנתונים המלאים נמסרים בסיום כל שנה אזרחית, כך שכדי לקבל מידע מלא על 2020 נצטרך להמתין עד לסוף השנה. ובכל זאת, אלה הפרטים שניתן לדעת נכון לרגע זה. 

מכוניות ספורט
מכוניות ספורט לשנת 2020

כמה מילים על שנת 2019

לפני שנדבר על 2020, בואו ניזכר בכמה רכבי ספורט שאי אפשר היה לפספס ב-2019, בהתבסס על נתונים שנאספו בסיום השנה הקודמת. אז אילו רכבי ספורט כיכבו ברשימה? למקום הראשון בסוף 2019 הגיע פולקסווגן גולף, אחריו כיכב הסיאט לאון, ואת המקום האחרון בחמישייה הפותחת סגרה סקודה אוקטביה. איך זה שונה ממה שקורה השנה? שאלה מצוינת.

מעניין להזכיר שבתחילת 2020, במסגרת תחרות "אוטו השנה", המנצחת בקטגוריית רכבי ספורט הייתה ניסאן GTR, וזמן קצר לאחר מכן שוק הרכבים כבר נכנס ממש כמו כולם אל טלטלת הקורונה. 

כיצד השפיעה שגרת הקורונה על ענף הרכבים?

אין ספק שהחודשים האחרונים והשינויים שבאו יחד איתם, הפכו לאתגר בכל הנוגע למסירת רכבים חדשים. התקופה הזו השפיעה משמעותית על רכישת רכבי ספורט, או כל רכב אחר לצורך העניין, והובילה לירידה חדה במכירות. עם זאת, דובר בירידה קצרה יחסית, וניתן לקוות שמדובר במגמה שעתידה להתחדש.

לצורך ההמחשה, אם בחודש מאי נמסרו קצת למעלה מ-10 אלף רכבים חדשים, צניחה משמעותית של כ-50% מהשנה החולפת, בחודש יוני כבר נרשמה התאוששות קלה עם מסירה של כ-21 אלף רכבים חדשים נכון לאותו החודש. 

אילו רכבי ספורט חדשים עלו על הכביש בתקופה הזו?

על אף הירידה החדה, עדיין התבצעו מכירות של רכבים שניתן ללמוד מהן מעט אילו רכבים הישראלים מעדיפים, כולל מה הם מגדירים בתור רכב ספורט מומלץ. ברשימת כלל הדגמים הנמכרים ביותר למחצית הראשונה של 2020 ניתן למצוא את יונדאי איוניק במקום הראשון, כאשר אחריה טויוטה קורולה ובמקום השלישי קיה פיקנטו. 

עם זאת, סקודה אוקטביה למשל, שהגיעה לחמישייה הראשונה של רכבי ספורט נמכרים ל-2019, ממשיכה לגלות פופולאריות ומגיעה למקום השישי ברשימת הרכבים הנמכרים ביותר למחצית הראשונה של 2020. כשמתמקדים בחודש יוני, היא כבר מזנקת אל המקום השלישי ברשימת הרכבים נמכרים ביותר. אין ספק שהחודשים הבאים, יחד עם התאוששות ענף הרכב, צפויים להיות מעניינים במיוחד לחובבי רכבי ספורט ולכל מי שמתעניין בתחום. 

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.

דילוג לתוכן