לאוהבי השטח: סוגי רכבי שטח שתאהבו במיוחד

1,551

קשה להתווכח עם העובדה שישראלים התאהבו בעולם של רכבי שטח. רכב 4X4 הפך לבחירה המועדפת אפילו על מי שנשאר בתוך העיר, וכדי שלא תישארו מאחור – אלה ההמלצות שלנו

מי שעולה על הכביש רואה סביבו יותר ויותר רכבי שטח, גם אם המסלול שלו עירוני לחלוטין. רכבי שטח הם כבר מזמן ההעדפה הראשונה על נהגים רבים, גם אם לפעמים מדובר בהשקעה לא קטנה. אם אתם מחפשים רכב 4X4 לרכישה או פשוט רוצים להבין את העניין של סביב רכבי שטח, באנו לעשות לכם קצת סדר.

רכבי שטח
רכבי שטח שכדי לכם להכיר

אילו סוגי רכב שטח קיימים?

רכבי שטח כוללים למעשה קטגוריה ענקית של רכבים, כך שתמצאו מגוון סוגי רכב שטח בהתאם להעדפותיכם. החל מרכבים גדולים ועד לרכבים קומפקטיים, שנבדלים בפרמטרים כמו גימור, באבזורים וכדומה. ואם להודות באמת, גם אנחנו מתרשמים מהנוכחות ולא מצליחים להישאר אדישים לרושם שרכב שטח מותיר על הסביבה. בדיוק בגלל זה, לצד רכבים שמיועדים להתמודדות עם אתגרי השטח, קיימים גם רכבי שטח שמתרכזים מלכתחילה באזור העירוני. מה שאומר שאם תמיד חלמתם על חוויית שטח אפילו אם כשאתם בדרך להוריד את הילדים בבית הספר, עכשיו אתם יכולים ליהנות מהכול. 

איך מוצאים רכב 4X4 שמתאים לי?

למי שמוכן להכיר סוגי רכב שטח שונים ולא נעול על דגם ספציפי, מצפה אפשרות בחירה רחבה מאוד. מעבר לשיקולי התקציב, הבחירה המתאימה של רכב שטח מתחילה כמובן בהיכרות עם צרכים אישיים. ראשית, שאלו את עצמכם עם אילו אתגרים הרכב צפוי להתמודד. האם הוא ייצא מהעיר לעתים קרובות או ישמש בעיקר לנסיעות מהעבודה? סוג הנסיעות הראשון, מצריך רכב 4X4 גבוה שיכול להתמודד עם נסיעות שטח. עבור רכבי שטח שהאתגרים העיקריים שלהם יהיו למצוא חנייה, מומלץ לחשוב על רכבים קומפקטיים יותר.

אפשר דוגמאות?

בשמחה. אם אתם לא מגיעים עם רשימת דרישות ארוכה ורוצים רכב 4X4 שעושה את העבודה בעלות ידידותית במיוחד, רכב של דאצ'יה יכול לשמש בחירה טובה עבורכם. דאצ'יה סנדרו סטפויי או דאצ'יה דאסטר הם שני כיוונים שכדאי לקחת בחשבון. מחפשים רכבי שטח איכותיים אבל קומפקטיים? סובארו פורסטר, שנמצא בקטגוריית רכבי הפנאי (רכבים שמתאימים לצורכי משפחה ונסיעות בעיר אבל גם יכולים לצאת ממנה ולחזור בכבוד) הוא דוגמה טובה. 

בוחרים להשקיע בבחירת ברכב שטח יוקרתי, וכזה שבאמת מיועד לעזור לכם לסיים בהצלחה כל נסיעה מאתגרת? סוזוקי ג'ימני הוא אחד מהרכבים שמתאימים לצרכים הללו. בנוסף, אי אפשר שלא להזכיר גם כמה רכבים נוספים שנמצאים בקטגוריית רכבי פנאי, בהם הטויוטה לנד קרוזר, שהגיעה למקום הראשון ברשימת רכבי הפנאי הגדולים הנמכרים ביותר ל-2019 בישראל, וקיה סטוניק שהגיעה למקום הראשון ברשימת רכבי הפנאי הקטנים. אז עם איזה רכב שטח תצאו לסיבוב?

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.

דילוג לתוכן