נהג משאית! כך תרכוש משאית חדשה או יד שניה

1,573

משאיות משמשות עסקים וחברות למגוון מטרות, ומקלות על מתן שירותי שינוע רבים. אם גם אתם מעוניינים לרכוש משאיות יד שניה או חדשות, המדריך הבא מיועד עבורכם 

רכישת משאית אמינה, יציבה וחזקה, היא השקעה שיכולה להשתלם לאורך זמן. עם זאת, כדי למקסם את הפוטנציאל שלה, חשוב לבצע את הרכישה בצורה נכונה ומקיפה, בין אם מדובר על משאיות יד 2 או משאיות חדשות. כדי לעשות זאת, נפרט תחילה את הצרכים לפיהם תוכלו לבחור את המשאית הנכונה, ולאחר מכן נתמקד בהבדלים בין משאית חדשה לבין משאיות יד שניה.

רכישת משאית
משאית חדשה לרכישה או יד שניה

מה חשוב לכם במשאית הבאה שלכם?

הפרמטר הראשון והעיקרי הוא הגדרת הצרכים. משאיות מתחלקות לגדלים, נפחים וקטגוריות, וחשוב להבין איזו קטגוריה תתאים לכם. משאית קטנה שמיועדת להובלת פריטים בודדים לדוגמה, מצריכה התייחסות שונה לגמרי מאשר משאית רכינה גדולה לשימוש באתרי בנייה. גם אם אתם סגורים על דגם כזה או אחר, אל תדלגו על השוואת מחירים ותשקלו גם מימון למשאית. שקללו גם את נושא עלויות הטיפולים, האגרות והתחזוקה השוטפת, כדי להבין לעומק את המגבלות התקציביות שלכם. 

משאיות יד שניה או חדשות?

כשמחפשים משאית חדשה, הדרך היא לפנות ליבואן או לרכוש אותה באמצעות טרייד אין, מה שיקנה לכם בטחון נפשי בכל מה שקשור לרכב מהניילונים. 

למי זה מתאים? נהגים שמעוניינים להשקיע ברכישת משאית חדשה.

מה חשוב לזכור? למרות שלמשאית חדשה יש שלל יתרונות, עדיין חשוב לבחון כמה מאפיינים טרם הרכישה. אל תוותרו על נסיעת מבחן, ובררו היטב פרמטרים שקשורים לבטיחות המשאית ואת סעיפי האחריות.

גם משאיות יד 2 תוכלו לרכוש מהיבואן, ובמקביל גם משני מקורות נוספים – מחברות ליסינג או מידיים פרטיות. מכיוון שכל רכב שכבר ראה דבר או שניים עשוי להתמודד עם תקלות או תיקונים, יש לקחת זאת בחשבון ולעשות את המירב על מנת לקבל את המידע המלא.

למי זה מתאים? נהגים שרוצים לחסוך בעלויות וליהנות מעסקה משתלמת, אך מוכנים לקחת את הזמן כדי לבחון היטב את ההיסטוריה של הרכב.

מה הכי חשוב לזכור? מוכר פרטי עשוי להיראות כמו פתרון מפתה, אך מומלץ לבדוק היטב את עברו של הרכב כדי לא לגלות שהמחיר ההוגן הוא תוצר של תקלה כזו או אחרת. לחילופין, ניתן לחפש סוכנויות רכב שמציעות גם משאיות יד 2 וגם חדשות, כדי לקבל מידע מקיף לפני קבלת ההחלטה. 

אם אתם מחפשים משאיות למכירה כלמוביל למשל היא פתרון נוח. קבוצת כלמוביל מציעה מבחר דגמי משאיות לכל מטרה, עם היצע מגוון שמעניק התאמה מיטבית. בניגוד למכירה ממוכר פרטי, כשמדובר על משאיות למכירה כלמוביל מאפשרת לכם לדעת בדיוק מה ההיסטוריה של הרכב, ולרכוש משאית יד שניה או חדשה בידיעה שהיא מגיעה מבית טוב.   

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.

דילוג לתוכן