רכבי הספורט שיעלו לכביש בשנת 2021

2,040

מתעניינים בעולם של מכוניות ספורט או מחפשים רכב ספורט משפחתי חדש? לקראת השנה האזרחית הקרובה, אלה הרכבים שצפויים לעלות על הכבישים בארץ ובעולם

תקופת הקורונה אמנם שיבשה את התוכניות של כולנו והובילה להפחתה ברכישות, ובכל זאת נהגים עדיין נדרשים להגיע ממקום למקום ולכן רבים מחפשים רכב חדש. בין אם מדובר על קטנוע, מכוניות ספורט למכירה או רכבים משפחתיים. מכוניות ספורט שונות צפויות לעלות על הכביש בשנה הקרובה, ואם גם אתם מתעניינים בתחום – אלה הדגמים ששווה לשים עליהם עין.

חשוב כמובן לציין שחלקם נמצאים בקטגוריות מחיר גבוהות במיוחד, וישנם גם כאלה שכנראה לא נראה בפקקים סביבנו. אבל אם אתם חובבי מכוניות ספורט אמיתיים, אין ספק שתרצו לעקוב אחריהן במהלך השנה הקרובה. 

מכוניות ספורט למכירה
מכוניות ספורט 2021
  • ב.מ.וו M3 – הפתרון היוקרתי של מחפשי מכוניות ספורט. הדור החדש של BMW3, שהושקה לראשונה ב-2014, יעלה על הכביש ברבע הראשון של 2021. יחד איתה תעלה ותגיע גם ה-M4.
  • סובארו BRZ – סובארו החדשה (הדור השני של BRZ) שנחשפה בנובמבר ותגיע רשמית בשנה הקרובה עם כמה שדרוגים מבחינה חיצונית וברמת הביצועים. ה-BRZ החדשה כוללת הפעם מנוע 2.4 ליטר חזק יותר מאשר בדור הקודם, תיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית ומראה שאי אפשר להתעלם ממנו.
  • שברולט קורבט סטינגריי – אחרי שהפכה לקורבט הראשונה בעלת מנוע מרכזי, דגם 2021 שלה יוצא לשוק בסוף 2021.
  • מזראטי MC20 – אחרי שהוצגה באיטליה בספטמבר האחרון, המכונית ששייכת לז'אנר של מכוניות ספורט שקשה להתעלם מהן צפויה לנחות בישראל ברבע השלישי של השנה האזרחית הבאה. עם מנוע מרכזי, תיבת 8 הילוכים ועיצוב סופר נקי.
  • מרצדס AMG GT – יש נהגים שמחפשים מכוניות ספורט למכירה, ויש שמחפשים מכוניות ספורט שאין לאף אחד אחר. תיבת 7 הילוכים כפולים, הספק מקסימלי של 730 כ"ס ובעיקר – היכולת ליהנות מרכב חד פעמי. כשמדובר על ייצור של 160 דגמים בלבד (כאשר לפי ההערכה דגם אחד בלבד יגיע לישראל), אפשר להבין למה מכורי מרצדס אמיתיים שיכולים להרשות זאת לעצמכם לא יוכלו לוותר עליה.

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.

דילוג לתוכן