לשנה החדשה :מה עדיף, קניית רכב או ליסינג?

1,281

קניית רכב חדש היא החלטה משמעותית, ולכן טבעי שתרצו לקבל אותה בחוכמה. אם גם אתם מתלבטים בין ליסינג לבין רכישת רכב, אלה השיקולים שיעזרו לכם

לשאלה איך לבחור רכב בצורה נכונה, יש הרבה יותר מתשובה אחת. ובכל זאת, מאחר שמדובר בהחלטה חשובה שתשפיע על ההתנהלות שלכם בשנים הקרובות, הגיוני שתהיו מעוניינים לקחת בחשבון כמה שיותר פרמטרים. מעבר להבדל בין קניית רכב חדש לבין רכב יד שנייה, ישנה גם האפשרות ההולכת וצומחת של מסלול ליסינג פרטי. מה כדאי לעשות ואיך בוחרים נכון? המידע הבא יעזור לכם להחליט בצורה חכמה יותר. 

קניית רכב חדש
בואו לראות איזה רכב הכי משתלם לקנות

כל מה שרציתם לדעת על ליסינג 

כשמדברים על קניית רכב מליסינג פרטי, הכוונה היא להסכם שמקנה לכם אפשרות להשתמש ברכב תקופה מסוימת, בעבור תשלום מקדמה ולאחר מכן תשלום חודשי קבוע. כאשר התקופה מסתיימת, תוכלו לבחור אם אתם רוצים לרכוש את הרכב או לא – ולשלם אך ורק את ההפרש. אם תעדיפו שלא, תוכלו להמשיך ליסינג עם רכב נוסף או לחילופין להפסיק את העסקה לחלוטין. 

היתרונות: פריסת תשלומים ויכולת שלא להתחייב לרכוש את הרכב אלא לשדרג לרכב אחר בסיום התקופה.

החסרונות: אם תרצו לרכוש את הרכב ולמכור אותו לאחר מכן, גם אם מדובר ברכב חדש הוא כבר ייחשב רכב יד שנייה. כך שעבור הקונה שלכם, מדובר ביד נוספת שהרכב עובר ולכן הוא ישלם עבורו פחות. 

אז מתי כדאי להעדיף קניית רכב חדש?

במצבים בהם הרכב שאתם מעוניינים בו אינו משתתף במסלולי ליסינג, אם הריבית של עסקת ליסינג פרטי הופכת את ההצעה ללא משתלמת או אם אתם שוקלים לרכוש רכב אבל לא פוסלים את האפשרות למכור אותו בהמשך. 

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.

דילוג לתוכן