קנייה בכובד ראש: כל מה שחשוב שתדעו לפני רכישת משאית

894

קניית משאיות טומנת בחובה הזדמנויות רבות. אלה הפרמטרים שיעזרו לכם לבצע רכישה חכמה ואיכותית

משאית סקאניה תוך כדי נסיעה
כלי רכב כבדים הם הפתרון להעברות סחורות וציוד בבטחה ובמהירות

כלי רכב כבדים מאפשרים לנהגים לחלק ולהעביר סחורות וציוד בבטחה ובמהירות, אך כדי ליהנות ממשאית אמינה שתעשה את העבודה – הכרחי לבצע מחקר מקיף. קניית משאיות מחייבת התייחסות למגוון פרמטרים, החל ממיפוי הצרכים ועד לאיתור הדגם, כמו גם לפתרונות מימון. אספנו את המידע שיעזור לכם בדרך למשאית הבאה שלכם.

איזה משאית הכי טובה?

לשאלה הנפוצה הזו אין כמובן תשובה אחת, מכיוון שגם בעולם המשאיות קיימת חלוקה לקטגוריות רבות. החל ממשאיות קלות שמיועדות לרוב לעבודות חלוקה עירונית, דרך משאיות בינוניות שמובילות סחורה במסלולים ארוכים או ציוד כבד יותר, ועד למשאיות כבדות של למעלה מ-26 טון. כך שהתחנה הראשונה בתהליך של קניית משאיות, מחייבת הגדרה מדויקת של הצורך שלכם.

ניתן למנות מספר מותגים שמככבים על הכבישים בקטגוריות השונות, ובכל זאת, הדרך המומלצת ביותר היא כאמור קביעת הצרכים והיכרות עם הדגמים בהמשך אליה. קחו בחשבון גם מאפיינים כמו סוג תיבת ההילוכים, תא הנהג וכדומה.

חדשה או ישנה?

שאלה נוספת שעולה בהקשר של קניית משאיות היא האם לקנות משאיות חדשות או משאיות יד שנייה. המענה לשאלה הזו הוא לרוב נגזרת של תקציב ושל פתרונות מימון שניגע בהם מיד. חשוב רק לציין שבמקרה של משאית יד שנייה, חשוב לעשות את המרב על מנת לקבל את ההיסטוריה המלאה של המשאית, בכל הנוגע לתיקונים ותאונות שעברה. אף נהג אינו רוצה לגלות רק לאחר הרכישה שהמשאית שלו צפויה לבלות זמן רב במוסך.

אפשרויות מימון

ולבסוף, כדאי כמובן להתייחס לפתרונות המימון. אם כבר יש לכם משאית ואתם חושבים על קניית משאיות כדי להשתדרג, ייתכן שטרייד אין הוא האפשרות המומלצת בעבורכם. תוכלו לקבל הערכת שווי של המשאית הנוכחית, להעביר אותה לידי החברה שאחראית על התהליך ולבחור משאית חדשה מהמלאי המוצע. פתרונות נוספים הם כמובן הלוואות, כמו גם מסלולים ייעודיים של חברות שמציעות מסלולי תשלומים שונים שמבוססי מקדמות.

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.

דילוג לתוכן