איך לבחור אופני עיר?

522

אופניים הפכו לאחד מאמצעי התחבורה הנוחים, היעילים והאטרקטיביים ביותר למתגוררים בערים. אופני עיר שונים במאפייניהם מאופני שטח או אופני הרים, וכך תבחרו אותם בקלות

אבא ובן רוכבים על אופני עיר

הצורך באמצעי תחבורה זמין ונוח, לצד סלילת מסלולי אופניים ביותר ויותר ערים בישראל, גרם לישראלים לקנות קסדה ולצאת לרכיבה גם ביומיום. עם זאת, אופניים עירוניים אינם דומים לאופניים שמשמשים אתכם לטיולים, כמו למשל אופני הרים. אם החלטתם לעבור לאופניים שישמשו אתכם ברחבי העיר, צריך לבחור אותם בחוכמה. אלה כמה מהפרמטרים שיעזרו לכם:

אופן השימוש ושגרת היומיום – האם אתם צפויים להרכיב את ילדיכם בדרך לגן או שהם ישמשו רק אתכם? האם אתם צפויים להשתמש בהם לרכיבה קצרצרה בלבד או שאתם מעוניינים להגיע מצד אחד של העיר לצד השני? האם אתם צפויים לעלות איתם לרכבת או לאוטובוס? ממש כמו שניתן למצוא אופני הרים מסוגים שונים, קיימים גם אופניים עירוניים במבחר דגמים. חלקם מתקפלים וקומפקטיים, אחרים גדולים ומיועדים לאפשר לכם להסיע אתכם רוכבים נוספים. 

העדפות הרכיבה – חלק מהרוכבים יכולים לעלות על כל זוג אופניים, אחרים זקוקים למושב מרופד, כידון נוח לאחיזה או אופניים חשמליים שאינם מחייבים לפדל. כדי שלא תגלו שהאופניים שרכשתם לא משמשים אתכם, כדאי להקדיש מחשבה לדרך שבה תרצו להתנייד ולא לרכוש את הזוג הראשון שתראו.

הפונקציונליות – איפה אתם צפויים לאחסן את האופניים והאם הם הולכים לשמש אתכם לסחיבת מוצרים מהסופר למשל? אחרי שתחשבו על אופן השימוש, נסו להבין אילו אביזרים או תכונות נדרשים מהאופניים כדי לשמש אתכם. אם תרצו לחבר אליהם סלסלה למשל, האם זה מתאפשר?

המידות – כל זוג אופניים צריך להתאים למידות הרוכב. חוסר התאמה בין הרוכב לבין האופניים יוביל לרכיבה לא נוחה במקרה הטוב ולפציעה במקרה הרע. 

וכמובן, חשוב גם לבחור בקפידה את החנות שבה מתבצעת הרכישה. רשת דקטלון למשל, היא אחת מהבחירות המובילות של רוכשי אופניים, בין אם מדובר על אופני הרים או אופני עיר. דקטלון מציעה מבחר זוגות אופניים במחירים משתלמים, עם אפשרות להתחדש בקלות בזוג הבא שלכם.

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.

דילוג לתוכן