מותגי הרכב האהובים בישראל

1,153

אילו מותגי רכב הם המועדפים על נהגים ישראלים, מהם המותגים הנמכרים ביותר ומהן הסיבות שהופכות אותם לסיפור הצלחה?

כאשר מדובר ברכבים, לזהות המותג יש חשיבות משמעותית. לצד היוקרה שמתווספת תמיד למותגים מסוימים, ישנו גם המדד של איכות, בטיחות ואמינות, וכמובן גם שיקולי מחיר. מסיבה זו, נהגים תמיד מתעניינים בשאלה אילו רכבים נתפסים כאהובים במיוחד על נהגים אחרים, ומה הסיבה לכך. 

בכל הקשור למה שקורה על הכביש, השנה האחרונה הפכה ל"נסיעת מבחן" מעניינת ורלוונטית מתמיד. שהרי בדומה למדינות נוספות בעולם, גם בישראל התרחשה בשנת 2020 צניחה במכירות של מוצרים רבים, כולל רכבים. ובכל זאת, היו מותגים שהצליחו לחצות את המכשול הזה ואפילו בהצלחה יחסית. אז על אילו מותגים ישראלים פשוט לא מוותרים? 

מותגי רכבים
מותגי הרכבים המובילים בארץ
  1. יונדאי – רכבי יונדאי הם בין הרכבים הנפוצים ביותר על כבישי ישראל, ויש מאחורי זה סיבות רבות. למעשה, על פי נתוני איגוד יבואני הרכב, לא פחות משלושה דגמי יונדאי שונים נכנסו לרשימת עשיריית הדגמים הנמכרים ביותר בישראל לשנת 2020. יונדאי טוסון למשל, שמופיעה ברשימה, היא רכב חסכוני בדלק ומרווח מספיק כך שיתאים גם למשפחות. יונדאי איוניק, רכב חשמלי שהגיע למקום השני בקטגוריה של הרכבים הכי נמכרים הוא גם הרכב הראשון מבית יונדאי. היא מגיעה עם 3 מערכות הנעה, ומציעה ביצועים מעולים בקטגוריית מחיר ידידותית יחסית. הדגם השלישי הוא ה-i20, שעשה הופעת בכורה מרשימה. הסיבה לכך היא בין היתר העלות, שהפכה השנה לרלוונטית במיוחד עבור מי שרצה להתחדש ברכב במחיר ידידותי מבלי להתפשר על הביצועים שלו על הכביש.

בנוסף, מגוון רכבים חשמליים הושקו השנה (2021) וצפויים למלא את הכבישים.

  1. טויוטה – דגמי טויוטה ממשיכים לככב בכל הפקקים סביבנו גם בשנה החולפת. דגם הקורולה הגיע למקום הראשון ברשימה שהזכרנו, ואין ספק שהסיבה לכך היא השילוב בין העיצוב המתקדם שהוא מציג לבין המוניטין והנוחות של טויוטה. יש לציין שגם הטויוטה ראב 4 הציג מכירות מרשימות בשנה החולפת.
  1. קיה – קיה הוא מותג נוסף שישראלים מחבבים מאוד, וגם הוא מציג לא פחות מ-3 דגמים שנמכרים היטב ונכנסו לרשימה. אנחנו מדברים כמובן על הפיקנטו, הנירו והספורטאז'. הפיקנטו מתאימה מאוד לנהגים שזקוקים לרכב מיני עירוני, ולכן עומדת בסטנדרטים ותואמת לצרכים של נהגים ישראלים רבים. 
  2. סקודה – ולסיום, מעניין לציין גם את הסקודה קודיאק, שמציינת הופעת בכורה בעשירייה המרשימה ונכנסת למקום השביעי. היא עושה זכות בזכות שילוב בין ביצועים מעולים, הופעה מרשימה על הכביש וגם מראה שאי אפשר להתעלם ממנו. 

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.

דילוג לתוכן