השוואת מחירי ביטוח רכב עם דואר ישראל

175

מערך השירותים של דואר ישראל ממשיך להתרחב, וממש בקרוב תוכלו להשוות באתר הדואר גם בין מחירי ביטוח לרכב שלכם. כך זה הולך לקרות

תשלום חשבונות, המרת מט"ח והעברת בעלות רכב הם רק כמה מהשירותים הנפוצים שישראלים רבים עושים בעזרת דואר ישראל. ואם רציתם לקצר את התהליכים גם בתחומים נוספים, תשמחו לגלות שממש עוד מעט תוכלו להשתמש באתר הדואר כדי לבצע השואות מחירי ביטוח רכב – ולחסוך כסף על ביטוח החובה והביטוח המקיף שלכם.

למה זה נחוץ?

נהגים מכירים היטב את רשימת ההוצאות הגבוהות שנלוות לשימוש ברכב. ובכל זאת, בשונה ממוצרים ושירותים שלגביהם אנחנו משווים מחירים, השוואת מחירי ביטוח רכב נתפסת עדיין כמורכבת מדי. לרובנו אין את הזמן והיכולת לפנות לכל חברה בנפרד, לשוחח עם אנשי השירות ולמלא פרטים בדרך אל הצעת המחיר הרלוונטית. מסיבה זו, אנחנו מוצאים את עצמנו מתפשרים ומבטחים את הרכב באחת מהחברות הראשונות שאנו פוגשים. היות ומדובר בסכומים לא מבוטלים, הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש.

מה מציעים באתר דואר ישראל?

בדואר ישראל מציגים כעת שירות חדש, במסגרתו תוכלו ממש עוד מעט להתחיל לבצע השוואת מחירי ביטוח רכב דרך אתר הדואר. כן, הכי פשוט שיש. כל שיהיה עליכם לעשות הוא לגלוש לאתר דואר ישראל, להזין את הפרטים הנדרשים, לבחור איזה ביטוח תרצו לבצע וזה הכול. ההצעות יגיעו אליכם תוך כמה דקות, כדי שתבחרו את ההצעה המשתלמת עבורכם על בסיס מידע עדכני. ההצעות כוללות התייחסות לפרמטרים נדרשים בהם ותק הנהג, כמות הנוהגים, היצרן, שנת הייצור של הרכב וכדומה.

האם ניתן יהיה גם לשלם בעבור הביטוח?

בהחלט. התהליך לא כולל רק מסירת מידע ללקוח אלא גם אפשרות לבחור בהצעה הרלוונטית ביותר ולשלם. כך שלא תיתקעו בשלב ההצעות ותוכלו להתקדם מיד לשלב הבא.

נזכיר רק שמדובר בשירות אחד מתוך סל השירותים שניתן לבצע עם דואר ישראל אונליין – בלי לצאת מהבית. אתם מוזמנים לגלוש לאתר, להכיר את מבחר השירותים ולנצל את האפשרות לסמן עוד וי ברשימת המטלות.

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.

דילוג לתוכן