הדרכים הנכונות לרכישת רכב ב-2022

1,269

קבלת ההחלטה על קניית רכב נעשית בתום מחשבה מעמיקה, ולאחר שקלול כלל האפשרויות הרלוונטיות בעבורכם. מהן האפשרויות המובילות נכון ל-2022 ומהו ההבדל ביניהן? יצאנו לבדוק

ההחלטה לקנות לרכב חדש היא מטרה נחשקת בעיני כל נהג. עם זאת, מדובר גם בפעולה בעלת השלכות פיננסיות משמעותיות ולכן מטבע הדברים היא לא מתקבלת כלאחר יד. רגע לפני שאתם יוצאים לדרך, אלה הפתרונות הנכונים ביותר לרכישת רכב במציאות של היום. 

רכישת רכב
איך רוכשים רכב נכון בשנת 2022?

יבוא רכב – מי יוכל לסרב לרכב חדש? על פניו מדובר בפתרון הכי מבוקש, אלא שהוא מגיע כמובן עם תגית מחיר גבוהה. נהגים שמתמצאים היטב בעולמות הייבוא, יכולים לייבא בעצמם את הרכב שהם חלמו עליו ולשלם פחות. חשוב כמובן לציין שלא מדובר בפתרון עבור כל נהג, והוא מחייב היכרות עמוקה עם השלבים המקדימים. לכן מי שאינו מגיע עם הרקע הנדרש, יעדיף כנראה לוותר על האפשרות.

רכישת רכב מחברת ליסינג – אפשרות להתחדש ברכב מהניילונים, בעלות נמוכה יותר מזו שמציע היבואן. החיסרון היחיד הוא בעובדה שחברת הליסינג נחשבת ליד הראשונה של הרכב ולכן בעת מכירתו תיחשבו בתור היד השנייה. 

קניית רכב משומש – פתרון אפשרי ונוח בהיבט הפיננסי, אך כזה שמחייב כמובן לבצע מגוון בדיקות במטרה למקסם את ההיכרות עם ה"היסטוריה" של הרכב.

ליסינג פרטי – החכרת רכב בתשלום חודשי, שבסיומו ניתן להחליף אותו ברכב חדש לתקופה נוספת או לחילופין לרכוש אותו. מסלול של ליסינג פרטי מאפשר להתמודד עם החיסרון שהזכרנו, הנוגע לירידה בערך הרכב עם הזמן. 

ליסינג פרטי תפעולי – מסלול שמתאים לנהגים שרוצים להרגיש מכוסים מכל הבחינות. המשמעות היא שתוכלו ליהנות מכל התנאים של מסלול ליסינג פרטי, לצד מגוון שדרוגים וביטוחים שהיו שמורים בעבר ללקוחות עסקיים. אופרייט ליס למשל, המתמחים בליסינג עסקי ופרטי, מציעים ללקוחות הבוחרים במסלול טיפולים תקופתיים, החלפות או תיקוני בלמים כנדרש, שירותי דרך וגרירה, ביטוח חובה וביטוח כיסוי נזקים ואפשרות להרחבת נוספת של חבילת הביטוח בהתאם לצורכיכם. במילים אחרות, כל מה שהייתם זקוקים לו כדי לעלות על הכביש בלי דאגות.

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.

דילוג לתוכן