כל מה שצריך לדעת על הוצאה או חידוש רישיון רכב בסופר פארם

35,264

איבדתם את רישיון הנהיגה או את רישיון הרכב שלכם? רוצים לדעת כמה נקודות צברתם על עבירות תנועה קודמות שביצעתם? מעוניינים לברר פרטים על הבעלים הקודמים של הרכב שלכם? גשו לסניף הסופר פארם הקרוב לביתכם.

מה הקשר אתם שואלים? התשובה לפניכם: כחלק מתהליך השיפור והתייעלות של משרד הרישוי (שסבל מתדמית ארכאית ומיושנת זמן רב, וגרם לאנשים רבים להתעצבן לחינם), הוקמו מספר מכונות שירות האוטומטיות הנקראות "רשיומט" ובאמצעותן תוכלו לבצע כמעט כל פעולה הקשורה ברישיון נהיגה ורישיון הרכב שלכם.

כל אדם בעל רישיון נהיגה, יודע כי מעבר לחידוש רישיונו בכל תקופת זמן, עליו גם לחדש ולרענן את תוקף רישיון הרכב שלו. בישראל קיימים מאות אלפי נהגים על הכביש שמחזיקים בידם רישיון הרכב. אך מה בעצם אנו יודעים על כל עולם רישיון הרכב, על הוצאתו בפעם הראשונה וחידושו מדי פעם?
הנה כל מה שתזדקקו לדעת בנושא.

מה זה בכלל רישיון רכב?

תחילה, נסביר מהו בכלל רישיון רכב. רישיון רכב הוא למעשה פנקס הנמצא ברכב ומראה לנו פרטים אודות כשירות הרכב לנסיעות וכן אישור על התשלום של אגרת הרישיון. בנוסף, ברישיון הרכב תמצאו גם את שם בעלי הרכב, ובעת שינוי בעלי רכב מאחד לאחר, יש לעדכן זאת גם על גבי רישיון הרכב. על פי החוק, כל נהג חייב שרישיון הרכב יהיה ברכבו בעת נסיעה בו, וכמובן שעליו להיות תקף. למעשה חוסר רישיון רכב בתוקף עלול להצביע על כך שהרכב שלכם אינו כשיר לנסיעה, ובמפגש עם שוטרים הדבר יכול לגורם לכם לאבד את האפשרות לנהוג עליו. על כן, יש להתעדכן בתשלומי אגרת החוב לגבי חידוש רישיון הרכב, ולגרום לו להיות תקף בכל עת, כשיר לנסיעה ולאחר שעבר מבחן כשירות שנתי, או במילים אחרות טסט. את התשלום המדובר תוכלו לבצע באמצעות אשראי של בעל הרכב אשר שמו רשום ברישיון.

רישיון רכב
דוגמה לרישיון רכב

עד לפני שנים ספורות, היה אפשר לשלם עבור רישיון הרכב בסניפי משרדי הרישוי השונים. דבר זה היה נחשב למעט מעיק ומסורבל עבור הנהגים, כיוון שכידוע לכולנו, סניפי משרדי הרישוי תמיד עמוסים בתורים ארוכים, ופתוחים בשעות ספציפיות בלבד, כך שמדובר בזמן מוגבל מאוד בו אנו פנויים לעשות כן. כאשר מדובר בעניין כה חשוב כמו רישיון הרכב שלנו, מומלץ לא להתעכב ולדחות את הנושא עבור תשלומו ועל כן, לאחרונה ניתן לראות כי כל אופן התשלום עבר מהפכה דיגיטלית משודרגת.

כיום, ישנם מספר עמדות תשלום הנקראות "רשיומט" אשר באמצעותן ניתן לבצע את התשלום עבור הוצאות או חידוש רישיון רכב באמצעות כרטיס אשראי באופן עצמאי, מהיר, זמין ונגיש. עם השנים הולך וגדל מספר עמדות הרשומט ברחבי הארץ וכיום, סביר להניח שתמצאו עמדה כזאת ממש בסמוך למקום מגוריכם. מעבר לכך, תוכלו כמובן לשלם גם באתר האינטרנט הממשלתי.

בעידן שבו עולם הצרכנות עובר גם כן מהפכה והולך ונעשה תחרותי יותר בגלל האינטרנט, חברות ומותגים רבים מנסים לעשות ככל שביכולתם על מנת להקל על הלקוחות ולגרום להם לקנות דווקא אצלם. אחת החברות אשר ידעה לזהות את הפוטנציאל של עמדות הרשיומט בזמן היא רשת סופר פארם האגדית.

סופר פארם

רשת סופר פארם, ענקית הדראגסטור בישראל קיימת כבר כ-3 עשורים ומחזיקה כ-200 סניפים ברחבי הארץ, מה שהפך אותה לאחת ממחזיקות מפת המסחר בישראל. ברשת סופר פארם, המכונה לעיתים כ"ממלכת הנשים" תוכלו למצוא את כל מה שתזדקקו לו באותו הרגע. החל מתרופות וממשככי כאבים (עם מרשם או ללא), ציוד קוסמטיקה מובחר ואיכותי ביותר, בשמים, טואלטיקה, מוצרי תינוקות וילדים, מוצרי צריכה אכילים, ועוד. אחד היתרונות הבולטים של הרשת הינו שעות הפעילות הגמישות והרבות במהלך היום, והמיקומים הנוחים שבהם הסניפים שלה נמצאים. כך, למעשה, תוכלו למצוא סניפי סופר פארם בתוך אזורי מגורים ממש בסמוך לביתכם. מעבר לכך, סופר פארם מעניקה חוויית קנייה ייחודית, מקצועית, בעלת שירות ממגוון רחב של עובדים, מבצעים אטרקטיביים, ובאווירה נעימה ורגועה.

אחד הדגשים החשובים בחזון מקימי החברה הוא חדשנות כדרך חיים. רשת סופר פארם מאמינה כי יש לחדש ולגוון בכל עת ללקוחותיה, ולהעניק להם את הדבר החם הבא בכל פעם. כך, היה זה לא מפתיע כלל כאשר החלה להציב עמדות רשיומט בסניפיה השונים ברחבי הארץ.

מכונת רישון רכב
מכונה להדפסה ותשלום רישיון רכב

בשנת 2013 הודיע שר התחבורה כי מהיום ניתן ניתן להנפיק רישיונות נהיגה ורכב, וכן לשלם בעבורם באמצעות עמדות הרשיומט הממוחשבות. שימוש בשירות הממוחשב יינתן ללא תוספת עמלה מסוימת, על מנת להקל על הנהגים בביצוע פעולה זו. כך, באמצעות העמדות הללו, ישופר שירות הוצאת והנפקת הרישיונות לנהגים יחסוך להם זמן רב, ויפחית את העומסים הכבדים השוררים במשרדי הרישוי השונים. ללא ספק מדובר במהפכה, שהחלה אמנם בתחום הרישוי, אך צפויה להגיע למגוון אדיר של שירותים שאנו זקוקים להם, ועד היום היו גוזלים מאיתנו זמן יקר.

את עמדות הרשיומט האוטומטי תוכלו למצוא בכ-50 מסניפי סופר פארם בארץ. החל מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום. מדובר בעמדות דיגיטליות ממחושבות המספקות שירות בכל יום 24 שעות ביממה, כך שלא תאלצו להגיע בשעות שלא נוחות לכם, או חלילה לוותר על שעות עבודה.

באילו ערים ניתן להוציא את רישיון הנהיגה?

הערים בהן תוכלו להשתמש בשירות הרשיומט בסניפי סופר פארם הן בין היתר: תל אביב, ירושלים, חיפה, קרית גת, עפולה, כרמיאל, כפר סבא, טבריה, חדרה, באר שבע, אשקלון, אשדוד, אום אל פחם, כפר יסיף, סחנין עכו, נהריה, שפרעם, ראש העין, רחובות, נתיבות, מגדל העמק, דימונה, ואור יהודה.

הפעולות שניתן לבצע בעמדות הרשיומט הן רבות. תחילה, תוכלו כאמור להנפיק רישיון נהיגה ורישיון רכב חדשים, תוכלו לחדש את הרישיונות הללו, תוכלו לברר את מספר הנקודות (במידה ויש לכם כאלה) שצברתם לחובתכם, לקבל תדפיס מידע מפורט על הגבלות והיסטוריית הרכב שלכם ואף לדעת האם מדובר ברכב שהיה רשום בעבר על שם חברת ליסינג או השכרה. כמו כן, חשוב לציין כי הזיהוי בעמדות הללו יכול להתבצע רק באמצעות כרטיס האשראי של בעל הרכב.

מה מבחינת עלויות? ובכן, עלות השימוש בעמדות הללו יעלה לכם סכום מצחיק במיוחד של 10 שקלים, שנועדו לגביית אגרה עבור העלויות הנדרשות להנפקת כל המידע על הבעלים הקודמים של הרכב וקבלת מידע עבור הנקודות שצבר הנהג.

לסיכום, ניתן לומר כי ללא ספק מדובר בשיתוף פעולה אדיר, מתוככם ומשתלם לכל הצדדים:
משרד הרישוי יכול מעתה להעניק לזקוקים לו שירות טוב יותר, איכותי יותר, זמין יותר, נגיש יותר ומהיר יותר. העובדה שעמדות הרשיומט מוצבות בסניפי סופר פארם נחשבת כהחלטה אסטרטגית חכמה במיוחד. הרי מדובר באחת הרשתות בעלות מספר הסניפים הגדול בארץ, כך שבהחלט מדובר בפתרון נגיש ונוח לנהגים.
רשת סופר פארם לעומת זאת, נהנת מתנועה רבה יותר של אנשים בתוך הסניפים שלה, מה שוודאי יכול לעלות את המכירות.
ומי המרוויחים הגדולים ביותר בכל התהליך? אנחנו, הלקוחות. שיכולים להנות משירותי הרשיומט באופן זמין ונגיש, וגם על הדרך לעשות השלמות לקניות הביתה. הרי כמעט כל מה שאנו זקוקים אליו נמצא בסופר פארם, לא ככה?

 

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.

דילוג לתוכן